joi, 10 noiembrie 2011

haina din piele naturala maro -crem-scurta.







UN MODEL mai greu de gasit in magazinele noastre.
Geaca este din piele foarte bine lucrata , ca de manusa, aproape noua, de aceea am facut poze sa se vada la partea de gat si maneca-buzunare-,ca nu are urme de curatatorie sau altceva , asa si este, aproape noua. Cambrata, cu buzunare comode  amplasate lateral, fermuarul merge foarte usor la folosit, foarte usoara la purtat. Este o marime "xL", pentru fete un pic mai "plinute" adica vreau sa va informez ca nu este un xLnormal ci mai mic, asa ca am masurat in cm sa va conving! in talie este de 86cm, la umeri de 40 iar in lungimede 64cm, bust-90, circumferinta jos 100cm. Eu nu am marimea xL .Se potriveste marimii M cred eu!.
Pret: 145 lei.   (am cumparat-o cu 120 euro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu